Kasvukipuilua.

Olen jo pitkään harkinnut oman blogin pitämistä. Joku pieni asia on kuitenkin aina estänyt toteuttamasta ajatusta.
Milloin olen ajatellut että ei siitä mitään tule, kun kotona ei ole tietokonetta, vaan käytössä on vain miehen työkone silloin tällöin.
Milloin olen ajatellut ettei minulla vaan ole kenellekään annettavaa.

Yhä edelleen samat ajatukset pyörii päässä, mutta päätin ottaa niistä niskalenkin, ja ennenkuin ehdin katumaan, perustin viimein blogin. Kutsutaan tätä nyt vaikka sitten kolmenkympin kriisin selättämiseksi tai kolmenkympin villitykseksi.
Aika näyttää onko minulla teille mitään järkevää sanottavaa, mutta vain kokeilemalla se selviää.

Jos kertoisin teille ensin jotain itsestäni - tai laajemmin, meistä.

Olen aivan näillä näppäimillä 30 vuotta täyttävä kahden lapsen äiti. Kahden upean lapsen. Poikamme täytti juuri 5v ja tyttäremme täyttää ihan kohta 1v.
Asumme pienessä punaisessa tuvassa, pienessä taajamassa Pirkanmaalla.
Aviomieheni ja lasten lisäksi meillä asuu kaksi koiraa, colliemummo Dora 13v ja basenjineiti Mona kohta 3v.

Blogia seuraamalla saat tietää enemmän arjestamme, ja hieman sen ulkopuolelta.
Tervetuloa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti